Lite info och tack!

Ni är så sjukt underbara. Jag förstår inte hur så många orkar läsa och kommentera. Men det gör mig jätte glad! Rekorden just nu är på 113 sidvisningar och 44 unika besökare.

Jag vet att jag borde skriva längre kapitel och att det nu när det är lov borde finnas mer tid. Men det är rätt mycket nu bla. med lägret jag ska på över nyår.

Hur som helst kommer det upp ett nytt kapitel imorrn. Tror inte jag kommer ha tid att göra det så långt, men är uppspelt över en idé jag fått. Ni som gillar Lukas och Elin kommer nog också älska det! <3

Ha det bra och tack för att ni läser!

Kommentarer
Postat av: Julia

Vem kan undgå att älska den här novellen?! ;-)

2011-12-27 @ 00:05:41
URL: http://onenewstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0