Taken Kapitel 11.


OBS: Detta har inget att göra med verkligeheten utan är byggt på fantasi.

I förra kapitlet:
Elins perspektiv:
Jag har precis bytt om och går arm med arm med tjejerna med Tess på min vänstra sida och Josefin på min högra. Vi går förbi en snöhög då något helt plötsligt flyger upp ur den. Jag skriker allt jag kan.

______________________________________________________________________________________________


 - AHHHHHH! Skriker jag samtidigt som jag hinner tänka, nu kommer jag dö.
 - Whats up. Are you okey? Ropar Harry samtidigt som alla killarna kommer springande mot oss.
Jag sluat skrika då jag märker att jag är den enda som gör det. Vänta. Skrattar tjejerna. Och dom som låg i snöhögen med? Jag vrider på huvudet och tittar försiktigt på dom.
 - LUKAS! Skriker jag och slänger mig om halsen på honom.
 - Huh. Are everybody okey? Frågar killarna men verkar inte se mig krama om snömonstret.
 
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Louis perspektiv:
Vi springer allt vi kan mot tjejerna. När vi kommer fram tittar vi upp och ser Elin stå och krama en kille.
 - Någon som vill förklara? Frågar jag chockat.
 - Det här är tre väldigt viktiga personer. Nämligen Kevin, Lukas och Mattias. Svarar Anna och kramar om en av dem.
 - Ahah. Mumlar Niall menade och tittar på mig innan vi vänder om och går.
 - Är det bara jag som känner mig liten, svag och kort? Dom var ju värsta muskel jättarna. Säger Harry trött.
 - Ja. Påminn mig om att inte jävlas med tjejerna. Instämmer Louis.
 - Fast dom verkar snälla. Säger Liam.
 
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 
 
Elins perspektiv:
Lukas är här. Min älskling är här. Jag vill bara hoppa omkring. Han är faktiskt här!
 - Jag har en överaskning till dig. Viskar han i mitt öra innan han pussar mig på kinden.


OBS: Detta har inget att göra med verkligeheten utan är byggt på fantasi.

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad kommer hända?? Längtar tills nästa!

2011-12-11 @ 14:04:32
URL: http://onenewstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0