Taken Kapitel 12.

OBS: Detta har inget att göra med verkligeheten utan är byggt på fantasi.

I förra kapitlet:
Elins perspektiv:
Lukas är här. Min älskling är här. Jag vill bara hoppa omkring. Han är faktiskt här!
 - Jag har en överaskning till dig. Viskar han i mitt öra innan han pussar mig på kinden.
______________________________________________________________________________________________

 - Elin. Kom nu. Vi måste jobba. Säger Tess glatt och drar bort mig från killarna.
 
Vi sitter i en fejksnö hög och leker samtidigt som vi ler in i kameran. Jag har plastsnö i håret som har korkskruvar och en ljusrosa kappa matchad med svarta tajta, ljusa jeans och höga tyg stövlar med klack.
 
 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
 
Tess perspektiv:
När vi fotograferas klart bestämmer vi oss för att köpa med oss pizza och se film på hotellrummet.
 - Hey. One Direction. Wanna come and see a movie at oure hotelroom? Frågar jag glatt
 - Yeah. Sounds great. Svara Niall glatt.
 
En timme senare sitter vi och äter pizza på mitt och Josefins rum och tittar på Sällskaps resan SOS. Det är ganska trång i sängarna, så Elin sitter i Lukas knä, Anna i Kevins och jag och Cassi mer eller mindre delar på Mattias.
 - Kolla in gullparet. Viskar jag till Cassi och Mattias och tittar på Elin och Lukas som bara sitter och tittar in i varanns ögon.
 - Dom är så gjorda för varann! Håller Cassi lyckligt med.
 - Det är så skönt att se dom tillsammans igen. Sen ni for har Lukas varit deppig. Berättar Mattias.
 
 - Do you know that swedish movies are kinda crazy? Frågar Louis efter att filmen är slut.
 - Yeah. But we love it. Svarar jag glatt.
Jag tittar mig omkring och ser att Anna, Elin och Cassi har somnat.
 - Ska vi bära dom till deras rum? Frågar Kevin vänligt.
 - Ja. Kom nu. Svarar Mattias och ställer sig försiktigt upp. Killarna lyfter försiktigt upp tjejerna och säger hejdå innan dom går.
 - Äkta kärlek. Säger Josefin glatt.
 - What? Frågar Harry förvirrat.
 - True love. Svarar jag och Josefin samtidigt.
 
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
 
Zayns perspektiv:
Jag ser den där killen Mattias bära iväg Cassi. Var det han som var med på kortet? Det måste det vara. Jag känner mig som en avundsjuk pojkvän. Ända skillnaden är att det inte är jag som är pojkvännen, det är han.
 - We gotta go. Thansk for a good time. Säger Liam vänligt och vi går ut ur rummet efter att ha sagt hejdå till Josefin och Tess.
 
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
 
Louis perspektiv:
 - Snälla killar det där. Dom frågade om vi ville med till sverige imorrn och jag sa självklart . Babblar jag på,
 - VAAAA? Skriker killarna.

OBS: Detta har inget att göra med verkligeheten utan är byggt på fantasi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0