Taken Kapitel 13.

Detta kapitel tillägnas Julia och Rayana som är så duktiga på att kommentera. Betyder sjukt mycket. Så tänkte belöna er lite!
Det är ett rätt kort kapitel. Men som jag sa innan så finns det inte riktigt tid just nu!

OBS: Detta har inget att göra med verkligeheten utan är byggt på fantasi.

I förra kapitlet:
Louis perspektiv:
 - Snälla killar det där. Dom frågade om vi ville med till sverige imorrn jag sa självklart . Babblar jag på,
 - VAAAA? Skriker killarna.

_____________________________________________________________________________

 - Vänta lite. Vadå sverige? Varför ska vi dit bara sådär. Visst, sverige är toppen. Men. Säger Zayn.
 - Tjejerna skulle göra nåt. Lucia tåg tror jag att det va. Berättar jag.
 - Och hur ska vi träna där?
 - Hela turné gänget ska med. Vi får en ledig dag.
 
Klockan 8 på kvällen:
 - Sverige här kommer vi! Ropar jag glatt samtidigt som planet lyfter. Harry som sitter bredvid mig, Niall och Zayn som sitter bakom och Liam som sitter framför skrattar allihop. Tjejerna och deras killar sitter bara och pratar glatt på svenska. Jag saknar verkligen min tjej när jag hör dom och ser Elin och hennes pojkväns blickar till varann.
 
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
 
Harrys perspektiv:
Vi sitter på Arlanda, en flygplats och väntar.
 - Varför ska vi byta flyg? Vi är ju i sverige. Frågar jag.
 - För vi bor i norrland. En timmes flyg härifrån ungefär och sen lite bilåkning. Svarar den där killen Kevin vänligt.
 - Okej.
 
En och en halvtimme senare:
 - AHHHHH! Skriker några tjejer och jag gör mig redo för att skriva autografer, men efter ett tag inser jag att det är Loving som skriker och springer mot två andra tjejer som står en bit bort och också skriker. Dom börjar kramas och prata glatt på svenska och efter ett tag får även (de svenska) killarna varsin kram.
När jag och mina killar kommer fram till dom presenterar Cassi tjejerna glatt:
 - Det här är våra kompisar Julia och Rayana.
 - Redo för att ha brinnade ljus i håret. Frågar Julia Anna glatt.
 - Ska dom sätta eld på ditt hår? Utbrister Louis chockat.

OBS: Detta har inget att göra med verkligeheten utan är byggt på fantasi.


Kommentarer
Postat av: Rayana

helt bra:)))))

2011-12-12 @ 19:14:24
Postat av: Julia

<3 kärlek till dig som skriver så här bra! <3

2011-12-14 @ 23:57:46
URL: http://onenewstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0