Taken Kapitel 19.


OBS: Detta har inget att göra med verkligeheten utan är byggt på fantasi.

I förra kapitlet:
Tess perspektiv:
Vi har precis kommit tillbaka till vår bänk och är aningen anfådda. Jag sitter och läser en skvallertidning då jag får syn på en artikel som fångar mitt intresse.
 - Cassi. Du måste se det här! Säger jag och tittar chockat på rubriken.
___________________________________________________________________

Cassis perspektiv:
Tess visar oss snabbt artikeln och börjar sen läsa.
 - Som alla säkert hört ska svenska tjejgruppen Loving ut på turné med det brittiska pojkbandet One Direction. Men vem kunde tro att det skulle finnas en kärleksriktning i detta samarbete? Cassandra (Cassi) Äng och Zayn Malik sägs nämligen ha fått starka känslor för varann. De sågs sitta och mysa på ett café i London för några dar sedan med sina grupp medlemmar och Zayn ska även ha fått följa med hem till Sverige för ett besök med Cassis föräldrar. Han hann även träffa Cassis expojkvän Oskar som säger att kärleken verkligen spirade mellan dem. " Jag visste inte att dom var ihop. Men det syndes rätt tydligt på dom då vi träffades ute" sa han i en intervju om det påtådda paret. Cassi och Zayn har ännu inte kommenterat ryktet, men mycket tyder på att det är kärlek i luften!
 - VA?! Ropar jag och ryker till mig tidningen. Det är två stora bilder. En på mig och en på Zayn och mellan oss är ett rött hjärta. Det finns även en bild då vi satt och pratade vid fotograferingen i London.
 - Det är inte sant! Oskar skvallrade. Säger jag och vill bara sjunka genom marken.
 - Förlåt. Allt är mitt fel. Jag började allt. Säger Anna skamset och lägger en hand på min axel.
 - Nä. Det är mitt. Det är ju jag som sa att du var ihop med Zayn. Säger Josefin.
 - Nu är det som det är. Vi måste bara berätta för Zayn. Säger jag och försöker låta samlad samtidigt som jag ställer mig upp.
 
Med tunga steg går jag mot Zayn. Varför var Oskar tvungen att göra såhär?
 - I need to talk to you. Säger jag till honom och visar honom tidningen.
 - They think we are togheter. Oskar told them.
 
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
 
Louis perspektiv:
 - Vad gör vi nu? Frågar Josefin.
Vi sitter alla samlade (tjejerna och killarna) och försöker komma på en lösning.
 - Jag vet inte. Förneka det? Dom har ju inga riktiga bevis. Svarar jag.
 - Ja. Det är väl det enda vi kan göra. Om ni inte faktiskt böjar dejta. Alla ser ju att ni faktiskt gillar varann. Säger Niall och alla blir tysta.

OBS: Detta har inget att göra med verkligeheten utan är byggt på fantasi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

as bra meer!!

2011-12-19 @ 16:40:58
Postat av: Lollo

yeeey lite drama! meer snart? :D

2011-12-19 @ 17:06:13
URL: http://jbnovellerjb.blogg.se/
Postat av: Daniella

Skitbra :D xxxx

2011-12-19 @ 21:43:03
URL: http://onedirectionworld.blogg.se/
Postat av: One Direction diary

Åh kul att höra! :)

2011-12-19 @ 21:45:17
URL: http://onedirectiondiary.blogg.se/
Postat av: Julia

Haha, Niall försa sig! ;-) jätte bra! <3

2011-12-19 @ 23:39:53
URL: http://onenewstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0