Taken Kapitel 20.

OBS: Detta har inget att göra med verkligheten utan är byggt på fantasi.

I förra kapitlet:
Louis perspektiv:
 - Vad gör vi nu? Frågar Josefin.
Vi sitter alla samlade (tjejerna och killarna) och försöker komma på en lösning.
 - Jag vet inte. Förneka det? Dom har ju inga riktiga bevis. Svarar jag.
 - Ja. Det är väl det enda vi kan göra. Om ni inte faktiskt böjar dejta. Alla ser ju att ni faktiskt gillar varann. Säger Niall och alla blir tysta.

___________________________________________________________________

Cassis perspektiv:

 - Sorry. But we really need to talk to Cassi alone for a while. We talk to you later. Säger Anna och drar upp mig den hårda, flygplatsstolen.

 - Okej.  Hur gör vi? Du gillar ju Zayn. Det syns. Men du vet att ni inte kan säga till alla att ni är ihop bara sådär. Tar det slut kommer det knäcka dig och allt kommer bli tusen gånger värre om hela världen får reda på det.  Jag har inget emot att ni blir ihop. Men ta det lugnt och håll det hemligt tills du är helt säker.  Jag vill verkligen inte vara dum. Det vet du. Men jag älskar dig för mycket för att se dig bli sårad. Säger Anna vänligt och ser nästan ut att börja gråta.
 - Jag håller med Anna. Vi har verkligen inte ha något problem med att ni blev ihop. Men ta det lugnt och var helt säker. För vill du verkligen att hela världen ska veta om ditt kärleksliv? Frågar Elin.
 - Exakt. Det är ju därför vi inte pratar om vårat nuvarande kärleksliv med press eller fans och så vidare. Instämmer Josefin.
Jag känner hur tårarna börjar rinna.
 - Åh. Gumman. Sluta gråta. Nu börjar jag med. Säger Anna och börjar gråta.
Det hela sluter med att vi alla 5 sitter och snyftar. Jag älskar verkligen dessa människor. Sanna vänner!

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

 Louis perspektiv:
Vi killar sitter fortfarande och pratar om hur vi ska lösa det här då tjejerna kommer tillbaka.
 -  Vi har kommit fram till att det är bäst att säga att allt bara var ett stort missförstånd och att Zayn och Cassi i nuläget inte är tillsammans. Men sen kan ju någon säga att det bara är en tidsfråga innan dom kommer börja dejta. På så sätt får vi bort ryktet men förstör inte deras chanser att bli ihop. Säger Josefin vänligt.
 - Det är faktiskt smart. Jag kan säga att det bara är en tidsfråga. Då tar inte alla det superseriöst. Svarar jag.
 - Bra. Om alla är med på det säger vi det på den där TV-showen imorgon kväll. Säger Anna leende.
 - Hur kan du hålla reda på allt?
 -Hon är vår lilla ordningsnisse. Svarar Tess glatt på min fråga.

 Efter några timmar på Arlanda börjar vi äntligen flyga mot London. När vi flugit ett tag säger en röst:
 - Mina damer och herrar. Vi har olyckligtvis stött på ett problem. Var vänliga behåll lugnet och spänn fast er säkerhets bälten. Det kommer bli skumpigt och vi kommer nödlanda på Oslos flygplats.
Jag spänner fast mitt säkerhetsbälte och några minuter senare börjar flyget landa. Allt skakar och helt plötsligt skriker Tess till.


OBS: Detta har inget att göra med verkligheten utan är byggt på fantasi.


Kommentarer
Postat av: Anonym

As bra meeer!!

2011-12-20 @ 23:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0