Taken Kapitel 21.

 OBS: Detta har inget att göra med verkligeheten utan är byggt på fantasi.

I förra kapitlet:
Efter några timmar på Arlanda börjar vi äntligen flyga mot London. När vi flugit ett tag säger en röst:
 - Mina damer och herrar. Vi har olyckligtvis stött på ett problem. Var vänliga behåll lugnet och spänn fast er säkerhets bälten. Det kommer bli skumpigt och vi kommer nödlanda på Oslos flygplats.
Jag spänner fast mitt säkerhetsbälte och några minuter senare börjar flyget landa. Allt skakar och helt plötsligt skriker Tess till.

___________________________________________________________________

- Förlåt. Men det var ett jätte äkligt kryp. Ropar hon ångerfullt.
 - Nu vet vi hur vi ska skrämma henne. Viskar jag till Harry som sitter bredvid mig.
Han bara hmmar till svar och tittar ut genom fönstret.
 
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
 
Nialls perspektiv:
Detta var nog den värsta flygturen jag varit med om. Först försening på en flygplats, sedan nödlanda och vänta på en annan. Jag sitter och kollar in twitter då min mobil piper till. På skärmen står det Älskling <3 och jag klickar snabbt upp smset.
 -  Hej sötnos. Saknar dig! Vgd? <3
Jag skriver snabbt ett svar:
 - Hej älskling. Saknar dig mer :P Sitter fast på en flygplats i Norge. Vi var tvungna att nödlanda :( Sjd?
 - Ush. Vet ni varför ni var tvungna att nödlanda? Sitter hemma i soffan och tittar på nåt dåligt TV program. Har gått och fått influensan :(
 - Stackars älskling. Kommer snart hem och tar hand om dig. Lovar <3 Vet faktiskt inte varför vi var tvungna att landa.
 - Okej. Hoppas ni kommer hem snart. Älskar dig <3
 - Hoppas jag med. Älskar dig mer! <3
 - Nej. Jag älskar dig mest!
 - Nä. Jag älskar dig mest!! ;)
 - Vi kan väl helt enkelt säga att vi älskar varann lika mycket ;D
 - Ja. Puss Puss. Ses snart! <3
 - Puss Puss <3 Älskar dig!
Louis kommer och sätter sig bredvid mig.
 - Så. Ni är ett par på riktigt nu?
 - Ja. Det är vi. Svarar jag lyckligt.

OBS: Detta har inget att göra med verkligeheten utan är byggt på fantasi.

Kommentarer
Postat av: Lollo

yeeey mer! :D

2011-12-21 @ 17:36:28
URL: http://jbnovellerjb.blogg.se/
Postat av: One Direction diary

sv: Kul att höra! Tack så mycket för kommentaren! Grym blogg. kram :)

2011-12-21 @ 22:22:35
URL: http://onedirectiondiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0