Taken Kapitel 22.

OBS: Detta har inget att göra med verkligeheten utan är byggt på fantasi.


I förra kapitlet:
Louis kommer och sätter sig bredvid mig.
 - Så. Ni är ett par på riktigt nu?
 - Ja. Det är vi. Svarar jag lyckligt.

___________________________________________________________________


Tess perspektiv:
På norska dånar det ur högtalarna att vi nu kan gå på planet. Harry som sitter bredvid mig på en bänk ser ut som ett stort frågetecken. 
 - They said that we can go on the plain now. Förklarar jag glatt.
 - Oh. Okey. How did you get that? 
 - Well. Swedish and norwegian is not so different from eachother and my mum is norwegian, so I talk it since I was a kid.
 - Okey.
Det blir lite pinsam tystnad när vi går på planet.
 
 - Jag känner igen den där minen. Du är kääärrr! Utbrister Josefin glatt när vi sitter på planet uppe i luften.
 - Nej.Va? Svarar jag och känner hur jag rodnar.
 - Jo. Jag känner också igen den där minen. Du är kär! Instämmer Anna och ler.
 - Can somebody please tell us what you are talking about? Frågar Harry nyfiket.
 - No. We are just teasing Tess. But what we are saying is a secret. Svarar Cassi skämtsamt.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
 
Josefins perspektiv:
 - Dom är så kära i varann. Viskar jag till Anna som sitter bredvid mig.
 - Vilka av dom? Zayn och Cassi eller Tess och Harry? Viskar hon tillbaks.
 - Båda.
 - Håller med. Vi måste para ihop dom. Vad sägs om att vi ber Louis och Liam om hjälp?
 - Ja.
 - Louis, Liam. We need youre help. Viskar Anna och lutar sig fram över sätet framför oss där dom sitter.
 - Okey. What do you want us to help you with?
 
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
 
Liams perspektiv:
 - Vi tänker para ihop Cassi med Zayn och Tess med Harry. Alla kan ju se att dom är kära. Viskar Josefin.
 - Håller med. Men hur? Viskar jag tillbaks.
 - Jag tror jag har en idé. Viskar Louis stolt.

OBS: Detta har inget att göra med verkligeheten utan är byggt på fantasi.

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha så himla roligt! <3 jag tycker du borde slänga in dom i varsin garderob och inte släppa ut dom försen dom blivit ihop! ;-)

2011-12-22 @ 22:29:24
URL: http://onenewstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0