Taken Kapitel 23.


OBS: Detta har inget att göra med verkligeheten utan är byggt på fantasi.

Liams perspektiv:
 - Vi tänker para ihop Cassi med Zayn och Tess med Harry. Alla kan ju se att dom är kära. Viskar Josefin.
 - Håller med. Men hur? Viskar jag tillbaks. 
 - Jag tror jag har en idé. Viskar Louis stolt.

 ___________________________________________________________________

Elins perspektiv:
Vi kliver av planet i London och alla slår på sina mobil.
 - AHHH! Skriker Anna och hoppar på någon.
Efter ett tag hoppar resten av oss tjejer på personen och när vi lugnat ner oss ser killarna att det är en lång, lite rödhårig kille vi kramat om. Vi pratar snabbt på svenska och efter ett tag kommer två personer till. En tjej och en kille. Vi kramas alla och killen som kom sist rufsar om Cassis hår.
 - Hey. How is it that you always meet humans who is swedish here? Frågar Liam förrvirat.
 - To be honest. I don´t know. By the way. This is my brother Sebbe. Svarar jag och nickar mot den första killen som vi kramat.
 - And this is my brother Gustav. Säger Cassi och pekar mot killen som håller tjejen i handen.
 - And the girl with Gustav is my sister Lina. Förklarar Josefin.
 - It was so nice to meet you. But we really need to go now. We are flying back to sweden. Take care. And little sis. Don´t do something stupid. Säger Gustav och kramar om Cassi.
 
 
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
 
Cassis perspektiv:
 - Varför måste han alltid va så överbeskyddande? Suckar jag fram.
 - För att han älskar dig. Du. Vi har en överaskning till dig sen. Svarar Anna finurligt och jag känner hur jag blir mer och mer nervös.
 - Vad är det. Något pinsamt? Frågar jag med rädsla.
 - Nej. Jag tror du kommer gilla det.
 
När vi äntiligen kommer tillbaka till hotellet försvinner snabbt Elin, Anna och Josefin. När dom några timmar senare kommer tillbaks ser dom väldigt stolta och förväntans fulla ut.
 - Vi vill visa dig något. Säger Josefin och sätter sig bredvid mig på sängen.
 - Vad är det för nåt? Frågar jag misstänksamt.
 - Din överaskning. Det är därför du måste ha en ögonbindel. Svarar Elin och tar fram en svart sjal.
 - Lova att det inte är nåt dumt. Säger jag samtidigt som hon knuter den runt mitt huvud så att jag inte ser något.
 - Vi lovar. Du kommer gilla det. Svarar Anna samtidigt som dom hjälper mig upp och leder mig ut ur rummet.
 
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
 
Tess perspektiv:
Jag hör hur dörren till vårt rum öppnas och hur den snabbt stängs.
 - Hello. Guys? Säger en röst förrvirrat.
Jag går ut i hallen och ser Harry stå med en ögonbindel.
 - Harry. What are you doing here? Frågar jag förvirrat.
 - Tess? Is that you? Frågar han innan han tar av sig ögonbindeln.
 - Yes. It´s me.
 - The guys said that they wanna show me something. And then they. Börjar han berätta innan hans mobil piper.
 - Here. Read this. Säger han och ger mig sin mobil.
 - Vi kommer inte släppa ut er innan imorgon. Det finns mat och vatten i en väska under din säng. Ha ha! :P. Skrev Josefin.
 - They don´t gonna let us out she wrote. Try the door. Säger jag.
 - It´s locked. Svarar Harry efter att ha försökt få upp den ett tag.
 - Great. Now what?

OBS: Detta har inget att göra med verkligeheten utan är byggt på fantasi.

Kommentarer
Postat av: Lollo

haha!! mer snart? ;D

2011-12-23 @ 09:05:44
URL: http://jbnovellerjb.blogg.se/
Postat av: Anonym

As bra meeer!!

2011-12-23 @ 10:34:50
Postat av: Anonym

haha jättebra men försök gör kapitlerna längre, man kan knappt vänta på nästa kapitel så snälla längre kapitel!:D

2011-12-23 @ 12:23:46
Postat av: Julia

Hihi super kul! Log hela tiden när jag läste ;-) :-D

2011-12-23 @ 15:58:29
URL: http://onenewstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0