Taken Kapitel 25.

 
OBS: Detta har inget att göra med verkligeheten utan är byggt på fantasi.
 
I förra kapitlet:
Cassis perspektiv:
När jag ser Zayn komma in i rummet brister allt. Tårarna börjar rinna. Han sätter sig ner bredvid mig på golvet och kramar om mig samtidigt som han viskar att allt kommer bli bra. Jag vill tro honom. Men jag vet. Det kommer det inte. Våra liv är förändrade för alltid!
 
__________________________________________________________________

Harrys perspektiv:
 - Snälla Tess. Prata med mig. Vad har hänt? Snälla. Bara säg något. Säger jag bedjande medans vi går över till hennes hotellrum.
 - Vi ska tillbaks till sverige. Vi far om tre timmar. Säger hon sorgset och drar fram en resväska.
 - Va? Varför? Jag vill inte att du ska fara. Inte nu. Vad kan jag göra för att få dig att ändra dig?
 - Jag är ledsen. Jag gillar dig verkligen och önskar jag kan stanna. Men det går inte. Han är död och jag och tjejerna måste hålla ihop. 
 - Vem är död? Snälla. Du kan berätta för mig. Få mig att förstå.
 - Det är... 
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
 
Lollos perspektiv:
Jag bokar om min flygbiljett hem till Sverige så att jag flyger hem ikväll tillsammans med tjejerna. Medans alla andra stannar kvar och packar så far jag och Niall till min lägenhet och packar mina väskor.
 - Måste du verkligen fara? Frågar han sorgset.
 - Ja. Jag saknar verkligen mina kompisar och min familj. Men jag kommer ju tillbaks hit om två veckor. Så det blir ju inte sååå länge.
 - Det är iallafall tur. Men då är ju vi på turné.
 - Mm. Men vi löser det då. Hjälp mig packa nu. Snälla!
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
 
Zayns perspektiv:
Vi sitter på flygplatsen och väntar på tjejernas flyg. Jag håller i Cassis hand och vill aldrig släppa den. Varför hände det just nu? När allt precis bara börjat.  Ingen säger något. Allt känns bara så fel.
 - Lukas och Kevin kommer och möter oss på Arlanda. Mattias har fått influensa. Men han hälsar och säger att om det är något så är det bara att ringa. Säger Elin och lägger bort sin mobil.
 
 - Mina damer och herrar. Flyg 195 till sverige är nu redo för boarding. Hörs det ut ur högtalarna.
Vi ställer oss upp och börjar gå mot gaten. Jag känner tårarna bränna bakom ögonlocken och smärtan i bröstet. Varför måste hon fara. Alla kramas och precis innan Cassi ska gå lyfter jag upp hennes ansikte mot mitt och trycker mjukt hennes läppar mot mina. När vi drar oss ifrån varann viskar jag:
 - Lova att ringa och kom tillbaka snart.
 - Hejdå Zayn. Säger hon smärtsamt innan hon tar Annas hand och går igenom kontrollen.
Farväl Cassi. Jag kommer sakna dig! Hon lovade inte.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
 
Annas perspektiv:
Medans planet lyfter ser jag ut över London. Farväl London. Farväl One Direction. Farväl drömmen!
 
OBS: Detta har inget att göra med verkligeheten utan är byggt på fantasi.

Kommentarer
Postat av: keekar

VEM HAR DÖTT??

snälla M.E.E.E.R!!!!

2011-12-25 @ 20:09:12
Postat av: Anonym

as bra meeer!!

2011-12-25 @ 20:56:27
Postat av: One Direction diary

Sjukt bra! God jul på dig :)

2011-12-25 @ 22:51:20
URL: http://onedirectiondiary.blogg.se/
Postat av: Anna

Du måste lova att skriva mer snart! Vill veta vad som har hänt, nu blev jag jätteorolig!!

2011-12-25 @ 23:09:36
Postat av: Julia

Oh my god! No way! Vad händer?! Vem har dött?! Va?! Helt förbryllad du slutar värkkligen så att man alltid längtar tills nästa kapitel!

2011-12-26 @ 01:14:58
URL: http://onenewstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0