Taken Kapitel 4.

OBS: Detta har inget att göra med verkligeheten utan är byggt på fantasi.


I förra kapitlet:
Cassis perspektiv:
Vi sitter och försöker lära killarna några svenska ord. Det låter verkligen jätte roligt. Elin kommer tillbaka och ler stort. Hon är så lycklig tillsammans med Lukas. Hela hon bara lyser då hon tänker på honom.
 - We need to go to the studio now. I don´t think it´s a good idea to start the tour with getting late. Säger hon glatt och vi alla börjar gå mot bilarna.

___________________________________________________________________________________________________

Louis perspektiv:
Vi hade lämnat tjejerna och satt oss i vår egen bil samtidigt som vi kör mot studion.
 - Där ser du Harry. Dom tyckte inte att vi va galna. Säger jag roat.
 - Nä. Dom verkade inte bry sig alls. Instämmer Niall.
 - Tur det. Tänk att tillbringa så mycket tid tillsammans med några som undviker en och tycker att man är galen. Säger Liam.
 - Ja. Ush. Vilken mardröm det skulle varit. Instämmer Harry.
Vi sitter och pratar och efter ett tag är vi framme. Vi går upp till studion och möts av skratt. Tjejerna sitter i soffan och skrattar åt något på nångons mobil.
 - Hey. Vad är det som är så kul? Frågar jag nyfiket.
 - Nä. Inget. Alltså våra kompisar har bara klantat sig lite och mmsade en bild. Svarar Josefin glatt.
Helt plötlsigt börjar mobilen dom tittar på ringa.Cassi svarar och sätter på högtalaren. Det är svårt att höra vad dom säger och jag försår inte ett ord dom säger pga. att dom pratar svenska. Men på rösterna man hör från andra sidan telefonen hör man tydligt att det är några killar. Helt plötsligt säger någon av dom som får alla tjejer utom Cassi  som rodnar att skratta.
 

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
 
Cassis perspektiv:
 - Nej. Sa han verkligen det? Vad gulligt. Frågar Tess Kevin när han berättar att min gamle pojkvän sagt till honom att han ångrar att vi gjorde slut.
 - Ja. Cassi. Han saknar verligen dig. Det syndes. Svarar Kevin döallvarligt.
Jag kan inte fatta det. Saknar han mig? Jag är så förvirrad. Varför gjorde han slut då? Vet han inte om hur ont det gjorde?
 - Cassi. Mötet börjar om en kvart. Gå och ring honom. Viskar Elin i mitt öra då hon ser min min.
 
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
 
Zayns perspektiv:
Jag ser Cassi gå ut med en allvarlig min och slå in ett nummer på sin mobil. Jag tänker inte så mycket på det. När hon varit ute i tio minuter går jag ut till trappan. Jag ser henne sitta där med ryggen mot mig. Vänta lite nu. Gråter hon?
 

OBS: Detta har inget att göra med verkligeheten utan är byggt på fantasi.

Kommentarer
Postat av: Julia

Omg! Måste ha nästa! Annnars vet ja inte va ja ska göra!!

2011-12-03 @ 11:01:51
URL: http://onenewstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0