I Want Kapitel 6.

OBS: Detta har inget att göra med verkligeheten utan är byggt på fantasi.

“I love you to Harry “

Jag lutar mig fram och kysser honom mjukt. Helt plötsligt börjar min dator låta. Jag tittar snabbt och ser att någon ringer på Skype. Så dålig tajming. Jag trycker snabbt bort och vänder mig mot min älskling igen.

”JOSHI! Hur är London? Vi saknar dig!” hörs tre röster säga ifrån min dator. Tryckte inte jag bort samtalet? Jag vänder mig återigen mot datorn och möts av tre av dem viktigaste personerna i mitt liv.

”Hej sötnosar. Kan ni snälla prata en i taget. Allt bara blir knas annars.” säger jag vänligt och ler mot mina bästisar.

”Pax för att börja. Hur är London? Som vanligt?” frågar Hanna glatt och drar bort en ljus slinga ur sitt chokladbruna hår som en kille när vi var mindre faktiskt trodde var choklad. Gissa om vi skrattade när han började äta på hennes hår. Minen både han och Hanna fick var totalt obetalbar.

”Ja, som vanligt. Kallt, grått och så. Har bara varit på flygplatsen och här.”

”Min tur. När kommer du hem igen?” Frågar spralliga Linnéa, även kallad Nea. En över energisk brunett som man bara måste älska.

”Jag vet inte. Snart hoppas jag.”

”Det hoppas vi med. Så hur är det med Harry” säger min tredje bästis Becka vänligt. Ja, hon heter ju då egentligen Rebecka, men typ ingen kallar henne det.

”I don´t get a word that you say. So please. What are you saying about me?” frågar Harry aningen frustrerat.

“Oh. Sorry. They just asked how it is with you. Oh. By the way. This is my best friends Becka, Nea and Hanna.” Svarar jag och flyttar på mig lite så att han kan se datorskärmen.

OBS: Detta har inget att göra med verkligeheten utan är byggt på fantasi.


Kommentarer
Postat av: Julia

Omg its Hazza brazza mandelmassa! tha mistery boy is avslöjad! :D jätte bra!

2012-02-21 @ 17:21:52
URL: http://onenewstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0