Angående roll i ny novell.

Är jätte kul att så många vill vara med i den nya novellen. Men jag kom just på en sak som jag hoppas ska göra det ännu roligare. För att karaktären ska bli så lik personen som får rollen tänkte jag att alla kan svarar på frågorna nedan. Självklart är det inget måste, men annars kommer jag hitta på svaren.

Så här är frågorna:
Namn:
Familj (med det menar jag om man har syskon (gärna namn med), separerade föräldrar osv. ) :
Intressen:
Favofärg:
Hår/Ögonfärg:
Personlighet (ex. blyg, alltid glad, pratsam) :
Annat som kan va bra att veta:
Födelsedag:

Kommentarer
Postat av: Jessica

Namn:Jessica Maria Andersson

Familj:en storebror ,

Intressen:älskar att lyssna på musik,umgås med kompis och simma som jag gör på fritiden.

Favofärg:min favofärg är blå/turkos

Hår/Ögonfärg:jag har mellanblont mellan långt hår och blå ögon.

Personlighet:är nog ganska blyg men om man inte har lärt känna mig men annars så kan jag nog vara lite roligare och mer öppen.

Födelsedag:jag fylleri år den 8 mars

Skulle var jätte kul om man fick vara med i novellen.

Kram/jessica



2012-01-08 @ 21:10:00
Postat av: Jessica

Namn:Jessica Maria Andersson

Familj:en storebror ,

Intressen:älskar att lyssna på musik,umgås med kompis och simma som jag gör på fritiden.

Favofärg:min favofärg är blå/turkos

Hår/Ögonfärg:jag har mellanblont mellan långt hår och blå ögon.

Personlighet:är nog ganska blyg men om man inte har lärt känna mig men annars så kan jag nog vara lite roligare och mer öppen.

Födelsedag:jag fylleri år den 8 mars

Skulle var jätte kul om man fick vara med i novellen.

Kram/jessica



2012-01-08 @ 21:11:21
Postat av: Nea

Namn: Linnéa

Familj: mamma och pappa bor tillsammans, min storebror har flyttat men min storasyster bor fortfarande hemma.

Intressen: dansar, sjunger, agera, cheerleading, gymnastik och ridning :)

favofärg: MARINBLÅTT <3

Hår/ögonfärg: Brunt långt hår (ner till rumpan) slarviga självlockar och isblå ögon.

personlighet: glad tjej med massa energi och bra självförtroende som älskar att göra galna saker vilket oftast slutar med att jag skadar mig på ett eller annat sätt.

födelsedag: 9 mars 1995! :D

annat som kan vara kul: hum, jaa.. Jag har ett sexpack haha. jag älskar att äta, äter hela tiden på allt möjligt. Kan vakna mitt i natten och bara MAT! sedan är det bra att jag tränar så mycket för om jag inte tränar så exploderar jag - allvarligt jag har så jävla mycket energi att folk ibland blir trötta på det. Jag skrattar hela tiden och är väldigt modig av mig - mitt självförtroende är på topp hela tiden. Men jag är inte egoistiskt på något sätt utan är alltid snäll emot alla som jag gillar. Dom jag inte gillar - skiter jag i, lägger inte min energi på dom. Folk beskriver mig oftast som galen också för jag är verkligen galen, vet inte hur många gånger jag skadat mig själv och sedan bara skrattat åt det. Jag är väl inte så 'tjejig' av mig. Utan jag älskar att göra killsaker. Spela tvspel, longboard och bråttas. Inte rädd för att skita ner mig och så vidare. Jag är inte det minsta blyg - men nervös, det är vi ju alla. När jag är nervös babblar jag om konstiga saker. Svag sida oh yes. Min klädstil är såklart 'tjejig' men inte högklackat - never ever, man kan ju inte springa då. Kilklackar på fest är okej dock annars lever jag i mina converse eller palladium. Klädstilen är lite slapp också, men den varierar från varje dag kan man säga. Sticker ut, men är snygg. (tycker jag såklart) haha. Jo, jag är speciell - gör dom mest konstigaste sakerna. Brukar ligga upp och ner i soffan och kolla på TV osv. Kör falling madness med mina kompisar på ICA eller leker vakt med pistol på stan och gör kullebittor hej vilt. Btw, om ni vill veta så kan jag göra volter :D haha. LOL igen. Brukar svära mycket när jag är arg, men försökt att dra ner på det så jag säger ''kamelskit eller pungråtta'' istället. Min iPhone är min bäbis.. det får avsluta. JÄVLAR, oj menar pungråtta vad långt detta blev. Förlåt. Men orkar inte skriva om.

2012-01-08 @ 23:47:35
URL: http://biebernovellen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Namn: Emelie Karlsson

Familj: En storebror, Nick, och mamma och pappa (Sofie och Anders)

Intressen: Sjunga, Dansa, Måla, spela piano, vara med kompisar

Favofärg: blått

Hår/Ögonfärg: Jag har mörk blondt hår som går ungefär till axlarna och mörkmörk blåa ögon

Personlighet (ex. blyg, alltid glad, pratsam) : Alltid glad, ganska pratsam, rolig och fnissig (haha)

Annat som kan va bra att veta: Att bli kramad bakifrån är det bästa jag vet (kan inte misstolkas höhö)

Födelsedag: 14 augusti

2012-01-09 @ 00:46:35
Postat av: Hannah

Namn: Hannah Isabella Eriksen

Familj: Separerade föräldrar, Charlotta och Jesper. Pappa (Jesper) är nu tillsammans med Maria, och dom har en son tillsammans, Oliver. Alltså min halv lillebror. Sen har jag en helbror, som har samma mamma och pappa, Simon.

Intressen: Dans, sång, fotboll, vänner, design (designa kläder och sånt hemma), smink (älskar att sminka andra folk?, och hår (vill bli frisör), ÄLSKAR att titta på sport!

Favoritfärg: Lila

Hår/ögonfärg: hår: guldbrunt. Ögon: brun/gröna.

Personlighet: glad, ganska torr humor (dålig humor, skrattar åt mina egna skämt), hjälpsam, hatar att bråka (då blir jag deprimerad), sportälskare!!!!

Födelsedag: 22 Juni :)



Hoppas hoppas hoppas!! Btw: älskar din/er blogg, älskar novellen, man dras liksom in i den! Allt känns verkligt! Fortsätt så!!! :D



Krammiiis

2012-01-09 @ 01:33:09
Postat av: Asmaa

Namn: Asmaa Artan

Familj: Syster: Ikram 22 , Lillebror: Ayuub 13, Ensamstående Mamma : Shamso (pappa avled under kriget i hans hemland när jag var 12)

Intressen: Sång är nog de största intresset och har fått ganska bra feedback av folk men man kan ju aldrig vara helt säker ;)och jag är ganska sportintresserad och är faktiskt en baskettjej ! =)

Favoritfärg: havsblått och ljuslila

Hår/ögonfärg: hår: Svart ,Ögon: mörkbruna med mörkblått runt omkring

Personlighet: Väldig glad och bubblig,sarkatisk,retsam och jag sätter oftast andra före mig själv så omtänksam?, har fått höra att jag är rolig så kan väl slänga in det med! =)

Födelsedag: 23 Oktober 1995

2012-01-09 @ 04:15:28
Postat av: Angelica

Namn: Angelica Strandberg

Familj: syster: Alexandra 13 år, mamma: pernilla pappan lämmnade familjen när jag ( angelica) föddes. pappan vet dom inte var han bor.

Intressen: Friidrott och SÅKLART sång, hon drömmer om att få bli en stor artist

Favofärg: alla nyanser av rosa och blått

Hår/Ögonfärg:Blont hår som räcker henne ner till just under brösten och hon har grön/gula( kattlikanande) ögon som alltid har en glimt i sig =)

Personlighet: hon är extremt frammåt och social och glad/sprallig tjej som vet vad hon vill

Annat som kan va bra att veta :hon är väldigt populär och alla vill vara me henne men hon vill ibland vaa osynlig( de blir lite för mycke)

men hon sätter alltid andra före sig själv(dom hon verkligen litar på)

Födelsedag: 13 Augusti 1996



Älskar dinnovellblogg <3

2012-01-09 @ 18:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0