Ny novell snart: Vill du va med?

Jag ska snart börja skriva på en ny novell som jag tänkt ska heta Another World. Självklart ska jag skriva klart Taken, men det är inte många kapitel kvar.

Mitt enda problem just nu är att jag inte har några huvudpersoner.
Behöver 4 killar och 1 tjej.
Så tipsa namn!

Det är verkligen jätte kul att få alla kommentarer och se statistiken öka för varje dag. Ni är alla så positiva och allt gör mig så glad! TACK! Betyder mycket att ni fortsätter läsa!

Updateing:
Är svenskar, men alla namn funkar självklart

Kommentarer
Postat av: Asmaa

Du skulle gärna få andvända mitt namn ;) btw ska det vara svenska elr engelska namn ? =)

2012-01-07 @ 23:13:13
Postat av: Stina

Jag är gärna med :)

2012-01-08 @ 00:19:23
Postat av: Jessica

Skulle va jätte kul om mitt namn kunde vara med i novellen.sen har jag som killnamn förslag typ Ryan,William,Tommy och Victor eller något !:)

2012-01-08 @ 00:30:20
Postat av: Nigar

du kan använa mitt namn ovanligt men...!!<3

killnamn: Kim, Anton, Erik, jack

tjejnamn: Nicole

licka till!!

btw älskar din novell!!<3

2012-01-08 @ 01:09:11
Postat av: Linnéa

Åh, du skulle gärna få använda mig i din novell som Nialls flickvän! :D jag skulle nog döö - verkligen dö av lycka då ! eftersom din novell är så verklighets trogen... Om jag får vara med i din novell kan du få vara med i min - jag har två stycken på min blogg & du får välja roll helt själv isåfall. Fattar du? svara i en kommentar på min blogg så jag vet att du fattar - ja eller nej!



Pusspuss, älskar din novell <3

2012-01-08 @ 12:06:18
URL: http://biebernovellen.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Snälla ta med meej!!!! Jag äälskar niall så snälla ta med mej som hans flickvän eller liknande !! Annars har jag förslag på Eric, Kalle, Justin och joey :D

2012-01-08 @ 13:57:30
Postat av: Rebecka

Snälla ta med meej!!!! Jag äälskar niall så snälla ta med mej som hans flickvän eller liknande !! Annars har jag förslag på Eric, Kalle, Justin och joey :D

2012-01-08 @ 13:58:21
Postat av: Julia

Killnamn: Eric, marcus, jonathan, jonas (bra namn för man kan ha både engelskt och svenskt uttal?)

tjejnamn: Julia... (tänkte att jag inte skulle vara "sjävisk" nog att inte skriva mitt namn men det gick inte...) eller kanske Ella, Aria, Malin, Emma, Holly? Ja några förslag i alla fall!

2012-01-08 @ 14:50:56
URL: http://onenewstory.blogg.se/
Postat av: Angelica

du kan anväda mitt namn Angelica som betyder ängellik. jag tycker de är ett jätte fint namn och lite speciellt =)

2012-01-08 @ 16:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0