Taken Kapitel 31.

OBS: Detta har inget att göra med verkligeheten utan är byggt på fantasi.

I förra kapitlet:
  - Vi kunde inte berätta sanningen för pressen. Självklart ville vi inte lämna allt. Men du har ju själv sett att dom inte tvekar att ta till våld.
 - Vet. Vet killarna om det?
 - Nej. Vi ville inte förstöra deras liv också. Säger Anna sorgset och tar min hand i sin ena och killen, Arons hand i den andra.
 - Och polisen?
 - Dom jobbar på det.
___________________________________________________________________________________________________



Nialls perspektiv:
Varför kommer inte Lollo? Hon borde väl ringa om hon skulle väl ringa om hon skulle sova över hos sin storasyster Liv. Jag borde kanske ringa henne. Jag tar fram mobilen och trycker fram hennes nummer.
Pip pip pip.
 - Hej. Svarar hon? Frågar Louis och kommer in i mitt rum.
 - Nej. Hon tryckte bort mig. Svarar jag innan min mobil piper till.
Lollo har skickat ett sms. Äntligen. Jag trycker upp det och läser.
 - Jag faller ner på knä. Varför?
 - NIALL! Ropar Louis skräckslaget och alla andra kommer inspringande.
 - Vad hände? Ska jag ringa ambulans? Frågar Liams flickvän Danielle oroligt.
 - Nej. Svarar jag sorgset och ger Liam min mobil.
 
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
 
Liams perspektiv:
Jag läser smset som Niall nyss läst och ger sedan mobilen tillbaka till honom.
 - Vi borde nog låta Niall vara ett tag. Säger jag och drar dom andra med mig ut ur rummet.
 - Vad har hänt? Frågar Harry.
 - Lollo har gjort slut.
 - Va? Bara sådär? Frågar Zayn oroligt.
 - Ja. Hon skickade ett sms och sa att tjejernas pojkvänner skulle komma och hämta hennes saker imorrn.
 - Vänta lite. Vilka tjejer.
 - Jag. Alltså. Låt oss bara säga att du Zayn defenitivt inte borde vara här imorrn. Svarar jag stammande.
 
OBS: Detta har inget att göra med verkligeheten utan är byggt på fantasi.

Kommentarer
Postat av: Julia

Men asså gud vilka jävlar det är som förstör deras liv! :-(

2012-01-05 @ 19:06:59
URL: http://onenewstory.blogg.se/
Postat av: Anonym

As bra meeer!!

2012-01-05 @ 19:21:33
Postat av: Julia

Men asså gud vilka jävlar det är som förstör deras liv! :-(

2012-01-06 @ 03:23:04
URL: http://onenewstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0