Another World Kapitel 6.

OBS: Detta har inget att göra med verkligeheten utan är byggt på fantasi.
I förra kapitlet:
Zayns perspektiv:
Jag vänder mig om och tittar på Angelicka som står och pratar med Jonte om något. Hon vrider på huvudet och våra blickar möts igen. Jag tror jag kommer falla genom marken. Dom där ögonen trollbinder mig verkligen


  - Zayn. Du dreglar ju nästan. Sluta glo på henne. Säger jag glatt.
Vi ser den andra gruppen gå. Jag vet inte varför. Men jag känner igen den där Jonte. Jag kan verkligen inte få det att klicka men han är så bekant.
 - Nu drar vi. Jag vill äta. Ropar Niall.

Vi bestämmer oss för att stanna och äta på en resturang men vet inte vart vi ska.
 - Kan du inte kolla med den där tjejen du träffade om hon vet någon bra? Vi kan ju hämta upp henne på vägen. Frågar Viktor.
Jag tar fram mobilen och skriver: Hej Nea. Tommy Kommy här. Jag och resten av gänget tänkte fara ut och äta. Vill du följa med? Ps. Vet du nån bra resturang?
Efter någon minut låter min mobil och på skärmen står det Nea.
Hej Tomsy. Klart jag hänger med. Känner ju ingen annan här och jag minst sagt ÄLSKAR mat! Vet ett ställe nära mig.
Jag skriver snabbt att hon ska smsa sin address så att vi kan hämta upp henne.

Vi far till en liten, mysig resturang. Jag är verkligen hungrig. Precis då jag ska gå in genom dörren hör jag hur någon ropar mitt namn. Vi stannar alla upp och vänder oss om. Jag möts av det vackraste jag någonsin sett.
OBS: Detta har inget att göra med verkligeheten utan är byggt på fantasi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

awesome!!

2012-01-22 @ 22:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0